Sunday, March 16, 2014

respon tentang digital meter

Gua pernah post pasal digital meter dulu dan gua banyak terima email serta comment tanya pasal digital meter yg susah nak dapat. Atas sebab rare nak dapat, gua tak berminat nak jual sbb gua masih lagi sayang kat meter yang sepanjang gua pakai alhamdulillah tak pernah ada masalah. tak dinafikan ada sesetengah pembaca2 blog yg email gua nk beli meter gua dengan harga yang tinggi. mintak maaf, bukan gua tak nak jual. gua masih lagi berminat nak guna dan tahun lepas gua dapat sebijik saga model yang sama pun gua salin digital meter ke kereta yang baru dapat tu. blh tgk kat sini plak.
Gua belum lagi nk jual meter yang gua pakai sbb skrg sudah ada kat kereta 1 lagi. Kalau akan datang gua xtau lah. Untuk cari meter2 yang jenis rare mcam tu, lu org kena rajin merayau kedai halfcut area lu org atau outsource dalam internet. kadang2 benda yg kita nak mmg ssh dapat. Ada apa2 pertanyaan blh lontarkan ke email atau komen. So good luck!!




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails