Friday, December 23, 2011

Gua cukup pantang kalau...

Right..gua ni ckup pantang kalau keta gua kotor. Maksud gua dari segi fizikal penampilan keta gua. Mata gua ckup sakit kalau tgk tayar ada kotor&tanah merah yg jadikan gua xsenang duduk. Memandangkan gua selalu bz, cara paling malas gua akan buat.....


Jeng..jeng..jeng..auto carwash la..hahaha..murah pn murah..tmpt lu org ada? biasa stesen minyak bhp yg ada auto carwash ni. So, klu lu org nk try blh jek..Xbanyak tmpt2 mcm ni. satu dlu yg gua prasan&pernah cuba kt ayer keroh, melaka. harga sama. So, apalagi, try it out!






  












And the result is.....still glow in the dark..So, Selamat Menyambut Tahun Baru 2012. Moga tahun baru penuh dengan aktiviti serta peluang yg cerah untuk lu org sume..Cargas!!





 p/s: gua still lg xdpt tunaikan target gua untuk convert enjin mcm tahun lepas..hehehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails