Wednesday, October 5, 2011

Alternator 2

Igt lagi psl gua pernah sembang ttg alternator sblm nih? Tgk kt sini. Agk lame jugak la gua simpan brg ni psl gua mmg sibuk nk p jumpa member yg blh tgl modify kn alternator ni. Tetiba gua teringat ada sorg mmber gua yg blh bikin&dduk dkt area tmpt gua. So ni la hasilnya.



Yg ada anak panah tu menunjukkan skru tu yg di modified. Sbnrnya blh buat pun, tp lu org tau je la hantar kedai dh tentu la xmau byk kje. So apalg..."kita xbleh bikin ooo..mau ganti 1 ketul"..."Taukey, brapa harga kalau ganti 1ketul?"...."Lu mau recon punye RM180 siap pasang, original punye 4ratus lebey ooo"....

Tu ha gua punye dh siap bikin. Original mitsubishi lg. Tgk gelung dlm tu pun cun lagi. So sape2 mau, gua blh jual. Brg gerenti xde mslh. Chow!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails