Friday, May 25, 2012

Tolong la perlahankan kenderaan...

Mula2 gua nak mintak maaf sbb lama tak update. Sibuk sket..Gua nak pesan pada pemandu2 yg ada kat Malaysia ni. Tlg perlahankan kenderaan lu orang bila jumpa bonggol. Sebab apa? Kebanyakan kita mungkin akan perlahankan kenderaan, tapi yang dibelakang kita belum tentu.


Ada la pemandu yang bangang fikir keta dia besar main laju kalau jumpa bonggol. Kalau depan lu takde keta, mungkin lu blh belasah bwk laju sbb yg jahanam pun keta lu! tapi mcmna kalau depan lu ada kereta&lu tak sempat break?? Ni la jadi pd keta gua. So pd pemandu2 kat luar sana. Tolong perlahankan kereta lu orang kalau jumpa bonggol. Selain dari elakkan absorber&spring lu cpt jahanam, untuk keselamatan pemandu lain juga. Chow!





p/s: keta dah siap. Tapi x sempat snap sbb bz. 

Jom meriahkan Hari Belia 2012 di Putrajaya! Sape geng2 saga blh mai dtg jugak. Nampak keta gua kasi tegur2 la. Click kat situ untuk tgk web hari belia. 




3 comments:

nurKN @ Nur said...

memang asal boleh je driver samseng yg bawak keta besor2 ni..saya pun prnah alami bnda2 cmni bro..Hope ok la yek keta bro skg ni..

HAS said...

salam bro...mane nk cari org wat wiring saga...kete sy masuk battery br..pas2 dlm 2 3 hari terus kong....atau ade sape2 blh tlg...kesian kat kereta dh sebulan xgerak..sy area kl..

Gua said...

Tu bkn mslh wiring tp alternator dh kong. Ble alternator xblh cycle btul, bateri xblh cas&simpan tenaga. Ganti alternator blh dpt bwh 2rat. Nk alternator gua pn ada jual.original mitsubishi lg. blh baca entry gua tajuk alternator

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails