Monday, September 5, 2011

Selamat Hari Raya


Salam aidilfitri kpd smua pembaca blog kelabprotonsaga serta follower2. Kalau gua ada salah silap, terkasar bahasa ke gua mintak mahap banyak2. Mana la tau gua terlepas cakap ke ape ke. Untuk yang sentiasa ikut perkembangan blog gua ni, gua ucapkan terima kasih kerana sudi berkongsi pendapat, idea&apa juga masalah ttg kenderaan yg kita guna seharian.

Untuk yg blk dr kampung memandu utk start smula kje berhati2&jgn lupa untuk periksa kereta lu org sebelum gerak bg mengelakkan dr 'breakdown' tepi highway. Skli lg,gua mintak mahap walaupun terlewat wat entry sbb bz giler.

3 comments:

Badriz said...

selamat hari raya mahap zaher dan baten bro. . .tahun ni saya mengamal kan raya yg cukup sederhana mengenangkan byk nk kene 'invest' utk kete saga sy nih, huhuhu

Gua said...

Mana ada org ngaku raya bermewah2.even dato2&selebriti pn xngaku..gua nk bikin keta pn xckup bajet sbb bajet raya disalurkan ke anak2..bikin keta pn bkin gak,zakat dah bayor ke?bila meter lu nk pasang?jgn lupa snap gambor..ada free blh lepak2

Badriz said...

hehe. . .btol bro sy setuju. . .projek nk masuk MD terpakse di postpone sementara dek kerana merepair ekon tempoh hari sebelum raya. . .insyaallah nnt lagi seminggu dua akan sy ikhtiar utk melapangkan masa melepak bersama bro. . .apa2 pun hepi raya aidilfitri bro =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails