Thursday, May 26, 2011

Treatment for compressor??



Baru2² ni gua p kedai aircond. Hajat dihati nk mintak suruh cek gas aircond sbb mane la tau dh kurang ke psl gua rse cm ada yg xkene. So gua pn di promote kn dgn product baru. Iaitu aircond treatment..ala mcm oil treatment la. dia blh jaga compressor lu dr rosak dan dlm mse yg same blh bg proper circulation supaya aircond lu org berfungsi seperti yg sepatutnya. Gua pun cuba la. Dtg dgn 2 botoi. 1 panjang 1pendek. Hasilnye......ada perbezaan! adalah dlm 20-30% sejuk dr biasa. So why not lu org try? gua pun xpasti benda ni baru ke dh lme psl gua pn bz manjang. Since gua dh try&berpuas hti, lu org better try...

2 comments:

animous said...

bro promote x cukup lengkap..nak tahu juga kat mana lokasi kedai aircond tu.. brape harganya.. kena kosongkan gas ker kalau nk isi bende tu..

gua said...

lu dok mane? gua rse kedai2 aircond ni skg dh advanced. Once 1 kedai jual, biasanya mmg byk kedai akan follow. kedai yg gua pi ni area Klang. biasanya dia akan cek dlu gas aircond lu tu kurang ke x, then kalu nk tambah gas baru kasi masuk skli. kalau x kasi tambah treatment jek.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails