Thursday, April 28, 2011

Lampu depan


tu hari gua outstation, tgh kt highway ada la 1 lori kan main laju bwk cm haram. kalau takat pasir2 terbang ok lg, tp ni batu besar2 guli tu melantun sebelah gua. ngam2 dia potong je, kena sebijik kt keta gua. mula2 gua ingt kena body, then bila smpi hotel gua check2 tgk...ayaakk!! lampu gua pecah. dlm hati gua dok maki pemandu2 lori yg bwk cm haram kat highway. gua contact member sruh cri kn lampu kt kedai halfcut. xsampi 2jam gua dpt kol kata jumpa dh lampu yg gua nk tu. blk je dgn pantas gua kasi bukak lampu, kasi pasang. skali dh pasang lg 1 masalah. bila gua tgk lmpu gua ke dalam sket.

Bila gua belek2, rupanya ada gak beza utk model2 saga. yg gua dpt dr member tu model magma which is nipis sket. smentara gua pnye orien sama dgn megavalve yg mana lampu dia tebal&kaki utk lampu kecik tepi pn lain..gua pn runner p cari lampu baru kt spare part&ganti balik..so yg salah tu gua tolak kt member gua since dia pn nk pakai..ho ho ho..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails